آموزش هیدرولیک

دوره آموزش هیدرولیک صنعتی

از مهمترین عوامل بروز عیب و خرابی سیستم هیدرولیک در ماشین آلات صنعتی ، عدم اپراتوری صحیح و دانش کافی از عملکرد قطعات و المانهای هیدرولیک است .با مقایسه بین هزینه های آموزش پرسنل و هزینه های ناشی از تعمیر ، عیب یابی و توقف ماشین آلات و خطوط تولید ، به سادگی قابل درک است که همواره آموزش سرمایه ای ماندگار و پرسود می باشد . برگزاری دوره های آموزش  کاربردی هیدرولیک صنعتی یکی از اهداف بلند مدت این گروه است . که در قالب دوره های کوتاه مدت جهت پرسنل شاغل در مراکز صنعتی اجرا می گردد .

محتوای دوره :
مطالب آموزشی در دوره های اختصاصی جهت صنایع ، با توجه به ماشین آلات ، نقشه ها ، سیستم های هیدرولیک موجود ، قطعات و المانهای هیدرولیکی بکار رفته ارائه می شود .  سرفصل ها و مطالب آموزشی ، متناسب با درخواست متقاضی قابل تعیین است .
اهداف دوره آموزشی :
پرسنل و دانشجویان متقاضی پس از گذراندن دوره های مذکور توانایی هایی شامل نقشه خوانی ، آشنایی با اصول طراحی مدار ، درک نحوه  عملکرد  قطعات و المانهای هیدرولیکی ، نحوه عیب یابی مدار ،نحوه تست قطعات ، بکارگیری اصول صحیح نگهداری از سیستم های هیدرولیک ، اجرای پایپینگ ، نحوه انتخاب و جایگزینی قطعات ونیز رفع عیب سیستم های هیدرولیک را کسب می نمایند.
دانلود محتوای دوره هیدرولیک مقدماتی images

جهت هماهنگی برگزاری دوره تماس بگیرید

55882749-33488178-33488105

 

 

Leave a Response

*