پرس هیدرولیک فرم دهنده ورق

پرس هیدرولیک

از پرس زیر به منظور تولید ورق هایی با فرم عدسی جهت تانکرسازی و ساخت مخازن استفاده می شود. کاهش سرعت حرکت جک ها و کاهش فشار مدار هیدرولیک به 50 bar ازاشکالات بوجود آمده عنوان گردید.

پس از بررسی های صورت گرفته ،  کاهش کورس حرکتی دسته شیرکنترل جهت به دلیل تغییرات در مکانیزم واسته دسته شیر و نشتی داخلی فشارشکن موجود بر روی شیر دستی عامل تغییر سرعت تشخیص داده شد که با اصلاحات انجام گرفته مشکل سرعت عملکرد جک ها برطرف شد.

برخی از اشکالات طراحی نادرست مدار هیدرولیک پرس زیر شامل مواردی همچون استفاده از خطوط  لوله کشی  صلب واتصالات  مهره ماسوره جهت  ارتباط بین  مخزن و شیرهای دستی می باشد که باعث افزایش زمان عیب یابی وهمچنین کاهش آزادی عمل در تست قطعات و اجرای تغییرات ، جهت جایگزینی قطعه معیوب می گردد. همواره توجه به امکان جایگزینی قطعات مصرفی جهت مدارهیدرولیک و دسترسی آسان به اجزای مدار و آزادی عمل در سرویس و عیب یابی ، از نکات با اهمیت در طراحی واجرای مدارهای هیدرولیک محسوب می شوند.

انجام مشاوره با متخصین هیدرولیک در زمان خرید ماشین آلات هیدرولیک باعث کاهش هزینه های تعمیرات وضرر وزیان های ناشی از توقف خط تولید می گردد.

IMG_0185IMG_0186

Leave a Response

*